środa, 26 lutego 2014

„Sugestywna” reklama zakazana. Słuszna decyzja czy przesada?

Pełna aluzji na tle seksualnym reklama e-papierosów została zdjęta z dziennych godzin emisji w telewizji. Będzie pokazywana jedynie po godzinie 23. „Jest pełna odwołań do seksu oralnego” – orzekli eksperci.


Opiniom specjalistów ds. etyki mediów trudno się dziwić. Jedyną bohaterką reklamy jest zmysłowa kobieta, której kwestia – przypomnijmy, dotycząca e-papierosa – brzmi następująco: „Chcę, żebyś go wyciągnął. Chcę go zobaczyć, poczuć, potrzymać. Chcę włożyć go do ust i przekonać się, jak wspaniale smakuje”.


Zdaniem ekspertów reklama jest seksualnie prowokująca, napastliwa, a ponadto degraduje i uprzedmiotawia występującą w niej kobietę. „Przedstawia także osobę palącą jako pożądaną i atrakcyjną, a to jest chyba w całym kontekście najgroźniejsze” – dodają eksperci.


Co o tym sądzicie? Chcielibyście, by taka reklama była emitowana w paśmie dziennym?


Tags: , ,


The post „Sugestywna” reklama zakazana. Słuszna decyzja czy przesada? appeared first on Polish Express.


Powered by WPeMatico




http://ift.tt/eA8V8J

http://ift.tt/1c7nzAz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz