Myśląc o stereotypowym zwolenniku UKIP przed oczami nie staje raczej obraz młodego mężczyzny w sile wieku, o niespożytych siłach witalnych. Przedstawiciele eurosceptycznej młodzieżówki usilnie starają się wizerunek ten zmienić. W celach promocyjnych używają nietypowego gadżetu – prezerwatyw.
Prezerwatywy z logo UKIP rozdawane są podczas spotkań młodych aktywistów na uniwersytetach. Oczywiście, korzystać z nich mogą wszyscy zwolennicy partii – bez względu na wiek.
UKIP już dawno zrozumiała, że wyborcy lubią pomysłowe gadżety, dzięki czemu jej internetowy sklep zarabia krocie. Na ostatnim zjeździe partii furorę, oprócz prezerwatyw, zrobiły przypinki oraz długopisy z hasłami sprzeciwu wobec małżeństw homoseksualnych.
The post Prezerwatywy marki UKIP: „Jest na nie duże zapotrzebowanie” appeared first on Polish Express.
Powered by WPeMatico
http://ift.tt/eA8V8J
http://ift.tt/1vrgVuj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz