niedziela, 27 stycznia 2013

Wielka Brytania, piękne krajobrazy i zorze polarne. Piękny film poklatkowy czytelnika Fot. Maciej Winiarczyk Na naszym forum.fotoblogia.pl coraz częściej prezentujecie swoje ciekawe prace. W wątku “Hej miłośnicy filmów poklatkowych” w kategorii “Porady fotograficzne, inspiracje” znalazłem ciekawy film poklatkowy “Caithness Nightscapes”. Co o nim sądzicie? Z filmem poklatkowym zetknęłem się pierwszy raz około 1 rok temu. Od tego czasu robiłem różne krótkie klipy, przeważnie krajobrazów i zjawisk astronomicznych, bo astronomia to moje kolejne hobby. Z krótkich klipów jakie zebrałem przez rok, zrobiłem krótki film, mam nadzieję, że się spodoba – opisuje swój najnowszy materiał Maciej Winiarczyk. Maciej przygotował piękny film poklatkowy przedstawiający wspaniałe, nocne krajobrazy Caithness - najbardziej wysuniętego na północ regionu Wielkiej Brytanii na kontynencie. To mało zurbanizowany obszar, gdzie nocą nie ma wielu świateł, dzięki czemu po zmroku można zobaczyć tam piękne, czyste niebo z mnóstwem gwiazd – między innymi Drogę Mleczną. Ze względu na położenie powiatu na dalekiej północy, w Caithness można zobaczyć zorzę polarną, częściej niż z każdego innego miejsca w kontynentalnej Anglii – pisze Maciej na swoim profilu na Youtube. W filmie poklatkowym wykorzystano utwór brytyjskiego kompozytora Ricka Clarke. Materiał powinno się oczywiście oglądać w Full HD i z dźwiękiem. Co sądzicie o filmie “Caithness Nightscapes” Maciej Winiarczyka? Komentujcie i oceniajcie w komentarzach do tego tekstu, ale także w oryginalnym wątku na forum.  Pierwszy film poklatkowy naszych czytelników Forum Fotoblogii to świetne miejsce do dzielenia się filmami poklatkowymi, jak również zdjęciami czy innymi materiałami okołofotograficznymi. Najciekawsze prace będziemy publikować na stronie głównej bloga, dzięki czemu będzie mogli pokazać swoją twórczość do szerokiej grupy osób zainteresowanych fotografią.



via WordPress http://nasze-uk.com/2013/01/wielka-brytania-piekne-krajobrazy-i-zorze-polarne-piekny-film-poklatkowy-czytelnika/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz