piątek, 4 stycznia 2013

Pokaz slajdów w 5 minut prosto z Lightrooma [wideoporadnik] Pokazy slajdów to świetna sprawa. Zarówno do wykorzystania komercyjnego, jak i do pokazania zdjęć z podróży rodzinie i przyjaciołom. Dziś skupimy się na module Slideshow w Lightroomie. Muszę przyznać, że coraz częściej korzystam z pokazów slajdów. Ta opcja bardzo przydała mi się podczas sezonu ślubnego, kiedy Para Młoda zażyczy sobie, aby przed oczepinami wyświetlić gościom zdjęcia z przygotowań czy błogosławieństwa. Wcześniej korzystałem z iMovie, ale trwało to bardzo długo. Selekcja zdjęć w Bridge’u, obróbka w ACR, import do iPhoto i eksport do iMovie. W Lightroomie taki pokaz robimy od A do Z - od selekcji do gotowego pliku filmowego. Nie będzie on co prawda bardzo wymyślny, ale kiedy liczy się czas, Lightroom będzie niezastąpiony. Jak obrabiać filmy w Lightroomie? [wideoporadnik] Co ciekawe, przy pomocy tego narzędzia możemy również tworzyć filmy timelapse, ale o tym powiem w niedalekiej przyszłości. Do zobaczenia! Zapraszam na forum.fotoblogia.pl. Możecie się tam dzielić swoimi opiniami na temat wideoporadników i zgłaszać własne propozycje tematów. __________ Jakub Kaźmierczyk - fotograf, student, bloger – tak w trzech słowach mogę opisać swoją osobę. Fotografia to moja pasja i sposób na życie. Pozwala mi oderwać się od wszystkiego i daje znakomitą możliwość wyrażenia własnego JA. Zajmuję się głównie fotografią produktową, krajobrazową, wnętrz oraz portretową. Staram się udowadniać, że droga do dobrych zdjęć jest prosta, tylko trzeba ją znaleźć. W moich wpisach, jak również na mojej stronie pokazuję, jak ją znaleźć. www.blog.jakubkazmierczyk.pl __________



via WordPress http://nasze-uk.com/2013/01/pokaz-slajdow-w-5-minut-prosto-z-lightrooma-wideoporadnik/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz